Witold Tumanowicz, Przemyslaw Holocher
Przemyslaw Holocher27 czerwca 2011 o 20:10 UTC+02

http://allegro.pl/w-holdzie-narodowym-silom-zbrojnym-wydana-w-2011r-i1688880114.html

Przemyslaw Holocher1 września 2011 o 20:20 UTC+02

Witek

Przemyslaw Holocher1 września 2011 o 20:20 UTC+02

jak moge sie

Przemyslaw Holocher1 września 2011 o 20:20 UTC+02

z Robertem skontaktowac

Przemyslaw Holocher1 września 2011 o 20:20 UTC+02

bo nie moge sie do niego dodzownic od kilku dni

Przemyslaw Holocher1 września 2011 o 20:20 UTC+02

masz jakis drugi numer telefonu od Roberta?

Witold Tumanowicz1 września 2011 o 20:24 UTC+02

Też z nim dawno nie gadalem.

Przemyslaw Holocher1 września 2011 o 20:25 UTC+02

masz jakis inny nr niz: 784090228

Witold Tumanowicz1 września 2011 o 20:26 UTC+02

Zaraz sprawdze

Witold Tumanowicz1 września 2011 o 20:27 UTC+02

Mam ten sam

Przemyslaw Holocher24 września 2011 o 14:21 UTC+02

Czesc

Przemyslaw Holocher24 września 2011 o 14:21 UTC+02

masz admina na fejsie marszu?

Przemyslaw Holocher24 września 2011 o 14:24 UTC+02

halo?

Witold Tumanowicz24 września 2011 o 14:53 UTC+02

proszę! :)

Przemyslaw Holocher24 września 2011 o 14:53 UTC+02

juz zrobione?

Przemyslaw Holocher24 września 2011 o 14:53 UTC+02

ok

Przemyslaw Holocher24 września 2011 o 14:53 UTC+02

dzieki

Przemyslaw Holocher28 września 2011 o 20:48 UTC+02

masz nowy stan konta?:D

Witold Tumanowicz28 września 2011 o 23:10 UTC+02

zadzwonię do daniela jutro

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 09:40 UTC+02

Witku dowiedz sie z ta kasa bo jestem ciekaw efektywnosci

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 09:41 UTC+02

tych skomasowanych próśb o forsę

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 09:42 UTC+02

spoko jak tylko będę miał chwilę to zadzwonię do Daniela

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 09:42 UTC+02

mam jeszcze kilka pomyslow

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 09:42 UTC+02

ale zobaczymy jak to wyszlo

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 09:42 UTC+02

ok

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 09:43 UTC+02

trzeba po prostu prosić i prosić ;]

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 09:43 UTC+02

no tylko trezba prosic nie szablonowo

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 09:43 UTC+02

zeby zwiekszac efektywnosc

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 09:43 UTC+02

a jeśli chodzi o platformy to z tego co wiem jest to wydatek w okolicach 700 od jednej

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 09:44 UTC+02

no to przyzwoicie

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:26 UTC+02

mamy 878zł po przelewie na wielką flagę

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:27 UTC+02

czyli niewiele wzrosło

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:27 UTC+02

nawet nie o 100zl

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:27 UTC+02

czyli 1628 w sumie

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:27 UTC+02

to nie dobrze

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:27 UTC+02

aa

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:27 UTC+02

o 875 więcej

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:27 UTC+02

to super

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:27 UTC+02

:)

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:27 UTC+02

trzeba im teraz dać odetchnąć

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:27 UTC+02

przez 2 -3 dni

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:27 UTC+02

ale przelew już poszedł więc na czysto mamy tak jak napisałem

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:28 UTC+02

ok

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:28 UTC+02

zaraz napiszę jakieś podziękowanie

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:28 UTC+02

czekaj

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:29 UTC+02

jeszcze podkręce trochę

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:29 UTC+02

i jutro się podziekuje

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:29 UTC+02

albo dzis wieczorem

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:29 UTC+02

nie no dziekować należy ciągle z prośbą o więcej

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:29 UTC+02

ale napisalem ze w 99% uszyta

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:29 UTC+02

i kto dolozy ostatni szew?:D

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:34 UTC+02

trzeba będzie jakieś podsumowanie zrobić i prośbę o więcej (znaczy się przedstawić co teraz będziemy robić)

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:34 UTC+02

dziś robimy sesję zdjęciową do plakatu

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:34 UTC+02

mozna juz dziekowac

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:34 UTC+02

:}

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:34 UTC+02

super

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:34 UTC+02

krzysiek kubik dzis powinien wracac z ukrainy

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:35 UTC+02

i zrobimy na pewno akcję -> pokażemy plakat i będziemy prosić o wpłąty bo im więcej przyjdzie tym więcej ich wydrukujemy ;]

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:35 UTC+02

a no

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:35 UTC+02

trzeba teraz zebrac na platformy

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:35 UTC+02

i oflagowanie dodatkowe

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:36 UTC+02

a potem na pokaz piro

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:36 UTC+02

można powiedzieć, że nagłośnienie mamy za darmo ale samo nie pojedzie

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:36 UTC+02

ale wolal bym zeby to byla niespodzianka

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:36 UTC+02

o ile sie da toz robic

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:37 UTC+02

koniecznością jest kupienie krótkofalówek

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:37 UTC+02

to na pewno

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:37 UTC+02

co najmniej dla każdego z liderów grup porządkowych

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:37 UTC+02

jeszcze niech sobie przypomnę z większych wydatkó

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:38 UTC+02

kamizelki odblaskowe, krótkofalówki, platforma, oflagowanie, nowy banner, pochodnie(?), pirotechnika

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:38 UTC+02

wiem, że poszczególne grupy kibiców organizują pirotechnikę

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:38 UTC+02

i sami się składają na nią

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:39 UTC+02

chodzi mi raczej o cos w stylu pokazu sztucznych ogni na koniec

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:39 UTC+02

np. kibice widzewa

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:39 UTC+02

tylko na taki pokaz oficjalny musielibysmy uzyskac zgodę

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:40 UTC+02

i sporo energii i środkó w jego wykonanie włożyć

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:40 UTC+02

wiem, ale mysle ze warto aby bylo cos na koniec

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:40 UTC+02

skoro impreza najpewniej nie wypali

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:42 UTC+02

słyszałem, że proponujecie spotkanie w Katowicach

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:42 UTC+02

kiedy miało by być?

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:42 UTC+02

ustalilismy z robertem date 8 pazdziernika

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:42 UTC+02

to bardzo dobra data

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:43 UTC+02

bo trzeba ustalić mapę drogową na cały ostatni miesiąc

Witold Tumanowicz29 września 2011 o 12:43 UTC+02

nie chcę się rozwodzić na czacie ale jest tego dużo sam przyznasz ;]

Przemyslaw Holocher29 września 2011 o 12:44 UTC+02

no zapewne

Przemyslaw Holocher2 października 2011 o 09:42 UTC+02

jaki jest teraz stan konta?

Przemyslaw Holocher2 października 2011 o 09:42 UTC+02

czesc.

Witold Tumanowicz2 października 2011 o 09:45 UTC+02

siema

Witold Tumanowicz2 października 2011 o 09:45 UTC+02

napisalem smsa do daniela

Przemyslaw Holocher2 października 2011 o 19:44 UTC+02

Pilne

Przemyslaw Holocher2 października 2011 o 19:44 UTC+02

W celu przedłużenia okresu rejestracji ww. usług(i) na kolejny rok, prosimy o dokonanie wpłaty w wysokości 86,10 PLN na rachunek bankowy NetArt: NetArt Spółka Akcyjna S.K.A. ul.Cystersów 20a 31-553 Kraków Bank BPH S.A. Nr rachunku: 36 1060 0135 3411 0000 0356 4924 W tytule przelewu prosimy wpisać: "Faktura proforma nr 600479/pro/2011" lub "Opłata za usługę: (prosimy w tytule przelewu podać listę opłaconych usług)".

Przemyslaw Holocher2 października 2011 o 19:44 UTC+02

Pilne!

Przemyslaw Holocher2 października 2011 o 19:56 UTC+02

[Ty] 19:44 Pilne W celu przedłużenia okresu rejestracji ww. usług(i) na kolejny rok, prosimy o dokonanie wpłaty w wysokości 86,10 PLN na rachunek bankowy NetArt: NetArt Spółka Akcyjna S.K.A. ul.Cystersów 20a 31-553 Kraków Bank BPH S.A. Nr rachunku: 36 1060 0135 3411 0000 0356 4924 W tytule przelewu prosimy wpisać: "Faktura proforma nr 600479/pro/2011" lub "Opłata za usługę: (prosimy w tytule przelewu podać listę opłaconych usług)". Pilne!

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 21:21 UTC+02

Witam

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 21:21 UTC+02

czy kasa zostala przelana?

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 21:21 UTC+02

b. pilne

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 23:50 UTC+02

Jak wyslesz potwierdzenie.

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 23:50 UTC+02

daj znac

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 23:50 UTC+02

a ja jutro przedzwonie do net-art

Witold Tumanowicz5 października 2011 o 23:54 UTC+02

jest opłacone

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 23:54 UTC+02

ok ale potwierdzenie

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 23:54 UTC+02

trzeba wyslac

Witold Tumanowicz5 października 2011 o 23:54 UTC+02

gdzie?

Witold Tumanowicz5 października 2011 o 23:54 UTC+02

to znaczy na jaki adres

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 23:55 UTC+02

biuro@netart.pl

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 23:55 UTC+02

i napisz

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 23:56 UTC+02

ze za domene

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 23:56 UTC+02

niepodlegli.net

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 23:57 UTC+02

lece

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 23:57 UTC+02

.

Przemyslaw Holocher5 października 2011 o 23:57 UTC+02

jak przeslesz to napisz

Witold Tumanowicz6 października 2011 o 00:01 UTC+02

poszło

Przemyslaw Holocher6 października 2011 o 07:27 UTC+02

sluchaj, trzeba im przeslac potwierdzenie

Przemyslaw Holocher6 października 2011 o 07:28 UTC+02

gdzie jest napiasne

Przemyslaw Holocher6 października 2011 o 07:28 UTC+02

ze przelew zostal zrealizowany

Przemyslaw Holocher6 października 2011 o 07:28 UTC+02

na tamtym jest ze oczekuje na realizacje

Przemyslaw Holocher6 października 2011 o 07:28 UTC+02

i wtedy przywrócą

Witold Tumanowicz6 października 2011 o 08:07 UTC+02

wyslalem

Przemyslaw Holocher6 października 2011 o 08:12 UTC+02

ok, to czekamy

Przemyslaw Holocher6 października 2011 o 08:13 UTC+02

powiedzieli ze jak tylko na potwierdzeniu przelewu bedzie, ze jest zrealizowany to omena zostanie przywrócona.

Witold Tumanowicz6 października 2011 o 08:13 UTC+02

ok to powinni byc juz usatysfakcjonowani

Przemyslaw Holocher6 października 2011 o 08:14 UTC+02

to czeakmy, jak do 10 nie przywrócą to znów ich ponękam telefonami:)

Witold Tumanowicz6 października 2011 o 09:23 UTC+02

działa

Przemyslaw Holocher6 października 2011 o 11:02 UTC+02

super:)

Przemyslaw Holocher8 października 2011 o 10:18 UTC+02

czy konto marszu sie jakos powieksza

Przemyslaw Holocher8 października 2011 o 10:18 UTC+02

?

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:51 UTC+02

Witku dowiedz sie czy są jakieś wzrosty na koncie. Po wyborach damy io o zbiórce na profil JKM'a

Witold Tumanowicz9 października 2011 o 09:52 UTC+02

ok

Witold Tumanowicz9 października 2011 o 09:53 UTC+02

w tym tygodniu przygotuję ofertę plakatową bo we wtorek przyjeżdżają więc z tym można ruszyć

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:54 UTC+02

ja mam taki pomysl aby na profil jkm

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:55 UTC+02

dac info z prosba o male wplaty

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:55 UTC+02

np "rzuć piątaka na marsz"

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:55 UTC+02

tam jest 70 tys osób

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:55 UTC+02

nawet jakby 500 wplacilo

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:55 UTC+02

to juz jest cos

Witold Tumanowicz9 października 2011 o 09:55 UTC+02

nie sugerujmy konkretnej wplaty

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:55 UTC+02

moze nie ma co sugerowac ale na pewno trzeba napisac

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:56 UTC+02

ze kazda wplata sie liczy, ze zdazaja sie wplaty nawet po 1zl

Witold Tumanowicz9 października 2011 o 09:56 UTC+02

trzeba napisac gdziekolwiek mamy dostep

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:56 UTC+02

bo akurat metoda "malo - to lepiej nic nic" to dobra metoda manipulacji:)

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:56 UTC+02

robili w stanach testy zbiórek po domach

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:56 UTC+02

i jak gosc zbieral po prsotu proszac o wplate

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:57 UTC+02

uzyskal gorszy wynik o wiele niz ten ktory mowil "kazda kwota sie liczy, cokolwiek jest lepsze niz nic"

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 09:57 UTC+02

;}

Witold Tumanowicz9 października 2011 o 09:57 UTC+02

wiem to, pracuję w fundraisingu ;)

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 10:01 UTC+02

o

Przemyslaw Holocher9 października 2011 o 10:01 UTC+02

k

Przemyslaw Holocher10 października 2011 o 17:16 UTC+02

Beda dzis plakaty?

Witold Tumanowicz10 października 2011 o 21:32 UTC+02

jutro będą

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 08:24 UTC+02

Przypominam, że dzisiaj należy złożyć wniosek o rejestracje manifestacji.

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 08:24 UTC+02

Pozdrawiam.

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 10:52 UTC+02

Czesc.

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 10:52 UTC+02

Ile may sztuk plakatow?

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 11:41 UTC+02

2000

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 11:42 UTC+02

Zgadajcie sie z janem zeby to rozwieszac bo im sie juz skonczyly

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 15:55 UTC+02

Witem

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 15:55 UTC+02

Witek

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 15:55 UTC+02

jestes?

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 16:07 UTC+02

jestem

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 16:07 UTC+02

miałem kilka spotkań pod rząd

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 16:08 UTC+02

ok, pamietaj o tym wniosku bo to pilne, zebysmy mogli podac miejsce startu

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 16:08 UTC+02

i godzine

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 16:08 UTC+02

no i dowiedz sie ile tam na tym koncie mamy bo nie wiadomo

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 16:09 UTC+02

plakaty są do sprzedaży na razie a nie do zwykłaego rozklejania

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 16:09 UTC+02

dziś wypełnię wniosek

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 16:10 UTC+02

pojawiła się z kolei opcja by przed marszem zrobić jakąs dziennikarską nagonkę na policje "jak zamierzają państwo ochraniać marsz niepodległości?"

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 16:10 UTC+02

znaczy by kilka zaprzyjaźnionych gazet wysłąło takie pytania do policji

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 16:10 UTC+02

jezeli by to sprawnie przeprowadzic to moze byc ciekawe.

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 16:11 UTC+02

oni są dość wydygani w takich sprawach

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 16:11 UTC+02

mozna tam jescze dopisac ze w zeslym roku dochodzilo do nielegalnych zgromadzen na trasie marszu

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 16:12 UTC+02

to to już nie jest potrzebne bo my robimy normalne zgłoszenie i nic nas nie powinno obchodzić w tym zgłoszeniu

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 16:12 UTC+02

ale nie mowie o zgloszeniu

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 16:12 UTC+02

tylko o zapytaniach od dziennikarzy :)

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 16:13 UTC+02

a jasne :)

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 16:13 UTC+02

dowiesz sie na wieczór jaka kasa jest?

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 16:14 UTC+02

jutro powinna na profil JKM pójść prośba o wplaty

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 16:16 UTC+02

dowiem się bo daniel będzie opłacał fakturę za plakaty

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 16:16 UTC+02

okok

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 16:17 UTC+02

a na plakatach duża przebitke mamy?

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 16:20 UTC+02

koszt jednego to ok 70groszy

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 16:20 UTC+02

super:)

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 16:21 UTC+02

już 3 osoby mi się zgłosiły do odbioru jutro

Przemyslaw Holocher12 października 2011 o 16:21 UTC+02

to dobrze, jak na allegro pojdzie mysle ze bedzei wiecej

Witold Tumanowicz12 października 2011 o 16:24 UTC+02

to z pewnością

Przemyslaw Holocher13 października 2011 o 18:07 UTC+02

Poszly papiery rejestracyjne?

Przemyslaw Holocher13 października 2011 o 18:13 UTC+02

Haloooo

Witold Tumanowicz13 października 2011 o 23:27 UTC+02

Jutro osobiście składam je w urzędzie. Mam już wypełnione. Rejestruję 3 trasy.

Przemyslaw Holocher14 października 2011 o 11:16 UTC+02

a czy o platformie mamy jakies blizsze info?

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 11:30 UTC+02

http://bezpieczna.um.warszawa.pl/imprezy-masowe/zgromadzenia/2011-11

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 11:30 UTC+02

mam nadzieję, że to nikt od was

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 11:31 UTC+02

bo jak ktoś wysypał miejsce zbiórki

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 11:31 UTC+02

tylko my wiemy że jest na konstytucji

Przemyslaw Holocher14 października 2011 o 11:37 UTC+02

hmm ciekawe

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:09 UTC+02

dobra po pierwsze nie chwalimy się którędy idziemy i po drugie jest to kwestia otwarta

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:09 UTC+02

znaczy, że musimy być elastyczni

Przemyslaw Holocher14 października 2011 o 12:09 UTC+02

pewnie

Przemyslaw Holocher14 października 2011 o 12:09 UTC+02

no to logiczne

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:09 UTC+02

przewiduję, że policja i tak nie pozwoli stanąć im na ulicy

Przemyslaw Holocher14 października 2011 o 12:10 UTC+02

no raczej nie.

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:10 UTC+02

zaraz wychodzę do urzędu i składam rejestrację 3 tras

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:10 UTC+02

niech będzie zamęt

Przemyslaw Holocher14 października 2011 o 12:10 UTC+02

a platformy?

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:10 UTC+02

niech nie będą w stanie ogłosić jednego miejsca zbiórki

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:11 UTC+02

platformami się zajmuję ale potrzebuję jeszcze trochę czasu

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:11 UTC+02

to też ważne że wszystkie ewentualne trasy są przejezdne dla platform

Przemyslaw Holocher14 października 2011 o 12:12 UTC+02

no tak

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:12 UTC+02

postawimy je albo na parkingu albo pozwolą nam przy przystanku

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:12 UTC+02

(tam jest parking)

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:12 UTC+02

zastanawiam się jeszcze gdzie i jak powinny stanąc przy pomniku dmowskiego

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:13 UTC+02

ale to jest do przeskoczenia

Przemyslaw Holocher14 października 2011 o 12:13 UTC+02

ok

Przemyslaw Holocher14 października 2011 o 12:13 UTC+02

no i ten stan konta

Przemyslaw Holocher14 października 2011 o 12:13 UTC+02

jaki mamy

Przemyslaw Holocher14 października 2011 o 12:13 UTC+02

bo to tez wazne

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:14 UTC+02

daniel wyjechał teraz na kilka dni do moskwy wiec jestesmy chwilowo zamrozeni

Przemyslaw Holocher14 października 2011 o 12:14 UTC+02

ok

Witold Tumanowicz14 października 2011 o 12:16 UTC+02

wychodzę do urzędu

Przemyslaw Holocher14 października 2011 o 12:16 UTC+02

ok

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:35 UTC+02

a stowarzyzenie jest zarejestrowane?

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:35 UTC+02

stowarzyszenie

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 14:37 UTC+02

nie dostałem jeszcze pisma z krs

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:37 UTC+02

niedobrze

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 14:37 UTC+02

wiem

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:37 UTC+02

jeszcze ten korwin

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:37 UTC+02

pojeb

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:37 UTC+02

eh

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 14:37 UTC+02

a co zrobil?

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:38 UTC+02

http://marsz-niepodleglosci.nowaprawica.org.pl/

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 14:38 UTC+02

widzę

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 14:39 UTC+02

spokojnie jest w rejestracji więc nazwy nie podkradną

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:39 UTC+02

musze sie z robertem skonsultowac, ale trzeba stanowczo zaprotestowac

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:39 UTC+02

zwalszcza ze na swoich forach na nas jada

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:39 UTC+02

jakoby w onr i mw 90% stanowili narodowi socjalisci

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:39 UTC+02

ale poreklamowac sie na mn nie zaszkodzi..

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 14:40 UTC+02

trzeba zadzwonić do korwina

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:41 UTC+02

a no

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:41 UTC+02

tylko chce jeszcze przegadac z robretem

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:41 UTC+02

a on na uczelni

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:41 UTC+02

wiec czekam.

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 14:43 UTC+02

trzeba potraktować to na zimno

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:43 UTC+02

tak, tak. Ale stanowczo mu powiedziec.

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 14:44 UTC+02

po pierwsze jesli zarejestruja inny marsz sami to pokazac ze to sabotaz

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 14:44 UTC+02

a jesli chca wziac udzial w naszym musza sie dostosowac do regulaminu bo bedzie kwas

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 14:45 UTC+02

i musza byc tego swiadomi

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 14:46 UTC+02

tak tak

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 14:47 UTC+02

a póki mamy profil na fb i stronę marszu to ich inicjatywa moze co najwyżej reklamować nasz marsz

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 14:48 UTC+02

więc mamy więcej atutów

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 15:00 UTC+02

nie wolno isc na wojnę z nimi

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 15:00 UTC+02

trzeba zaproponować że korwin bedzie mogl przemawiac

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 15:01 UTC+02

ale pod warunkiem nie przynoszenia masowo sumboli partyjnych

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 15:01 UTC+02

bo uznamy to za wrogie dzialanie prowokacyjne

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 15:01 UTC+02

w ogole nie przynoszenia

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 15:01 UTC+02

tak tak

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 15:01 UTC+02

ale teraz to oni musza zaproponowac

Witold Tumanowicz15 października 2011 o 15:01 UTC+02

przejezyczenie

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 15:02 UTC+02

kompromis

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 15:02 UTC+02

nie my:)

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 18:04 UTC+02

Możesz mi newsa dodać na narodowcow.net ?

Przemyslaw Holocher15 października 2011 o 18:15 UTC+02

halo halo

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 07:44 UTC+02

Witku jeżeli dziś nie pojawi się info na stronie UM o zarejestrowanej trasie

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 07:44 UTC+02

to trzeba by zadzwonić do UM

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 07:49 UTC+02

dlaczego?

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 07:50 UTC+02

ja mam potwierdzenie zgloszenia

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 07:52 UTC+02

aa

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 07:52 UTC+02

masz juz

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 07:52 UTC+02

dobrze

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 07:52 UTC+02

no to trzeba dzisiaj dać informacje o miejscu startu

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 07:52 UTC+02

i dajemy do druku plakaty z miejscem startu

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 07:53 UTC+02

ok

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 07:53 UTC+02

kiedy powroci nasz skarbnik?:)

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 07:53 UTC+02

juz wrocil mial mi napisac wieczorem stan naszej kasy ale widze ze zapomnial

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 07:53 UTC+02

zadzwonie dzis

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 07:54 UTC+02

ok

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 07:54 UTC+02

mam nadzieje ze sie pozytywnie zaskoczymy

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 07:55 UTC+02

ciekawi mnie wplata od onr podhale

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 07:55 UTC+02

nic dużego :)

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 07:55 UTC+02

chyba ok 100zl

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 07:56 UTC+02

hehe

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 07:56 UTC+02

ale rozkrecili szum :D

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 07:56 UTC+02

zobaczymy;]

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 08:02 UTC+02

aha i zapytaj sie przy tych platformach czy to uciagnie sprzet wzmacniacz mikser kolumny

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 08:02 UTC+02

bo jak nei to trzeba barac agregat

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 08:03 UTC+02

acha spoko

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 09:56 UTC+02

Start mamy o 15?

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:00 UTC+02

Tak

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:00 UTC+02

Ale ogłośmy to pod wieczór

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:01 UTC+02

Napiszmy teraz że wieczorem oficjalnie ujawnimy miejsce zbiórki

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:01 UTC+02

Ok, pytam bo moze dp n czasu pojdzie plakat

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:02 UTC+02

Mamy przygotowany wzór plakatu z miejscem i godziną

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:03 UTC+02

Wiem. Ale ja mowie o czarno-bialym plakacie do n czasu

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:03 UTC+02

O

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:03 UTC+02

No proszę

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:04 UTC+02

Tylko by nie było że to inicjatywa KNP

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:04 UTC+02

Luz to przez Wasiukiewicza zalatwiane.

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:05 UTC+02

Z Sommerem. Nie mamy tego klepnietego na 100% ale jest szansa ze sie uda.

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:05 UTC+02

Spora

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:06 UTC+02

To było by coś.

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:06 UTC+02

Możliwe, że na okładce komandosa

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:06 UTC+02

Będzie plakat

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:07 UTC+02

Oo

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:07 UTC+02

To bylo by ekstra

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:11 UTC+02

Na okladce wyborczej tej najpewniej bedziemy;)))

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:12 UTC+02

Jutro?

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:12 UTC+02

I tu nic nie trzeba zalatwiac hehhe

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:12 UTC+02

;D

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:12 UTC+02

Nie wiem kied

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:12 UTC+02

Y;)

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:13 UTC+02

Domniemam jednak ze bedziemy

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:13 UTC+02

Ja się spodziwalem dziś

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:13 UTC+02

Bo wczoraj dzwonili i do mnie i do Kuby Szymczuka

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:13 UTC+02

Ogolnie puscili jeden art w tonie ze 11 listop. To swieto wszystkich a nie miejsce na starcia. Zobaczymy

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:14 UTC+02

A o co pytali?

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:14 UTC+02

Jego czy zrobienie plakatu to wyraz poparcia dla MW i ONR

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:15 UTC+02

A Ciebie?

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:15 UTC+02

A mnie o stowarzyszenie i o to czy byłem na festiwalu magiar sziget

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:15 UTC+02

Mhm, a co on im odpowiedzial

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:16 UTC+02

Że popiera ideę marszu a nie organizacje

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:16 UTC+02

Nie dobrze ze pytali o stow a ono jeszcze nie zarejestrowane.

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:17 UTC+02

Jest w rejestracji

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:17 UTC+02

Więc tak powiedziałem

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:17 UTC+02

Tylko prawda ;)

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:17 UTC+02

Pewnie cos wysmaruja

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:18 UTC+02

Nawet juz mam wizje;)

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:18 UTC+02

Oj tak

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:18 UTC+02

Ze duzo ludzi popiera idee mn nie wiedzac ze za jego organizacje odpowiada.....

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:18 UTC+02

mw i onr

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:18 UTC+02

Pokażą stoisko na festiwalu na węgrzech

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:19 UTC+02

I tu tradycyjna papka o ultranacjonalizmac.

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:19 UTC+02

I to że śpiewała Tam Saga

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:19 UTC+02

Moze jutro wysmaruja zbieraja info.

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:20 UTC+02

O której breivik mówił że inspiruje go jej muzyka

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 10:20 UTC+02

;)

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 10:20 UTC+02

Będzie tytuł: marsz w hołdzie breivikowi

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:08 UTC+02

A kiedy plakaty pojda na allegro?

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:09 UTC+02

Muszę znaleźć trochę czasu i samochód by podjechać do hurtowni po tuby

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:09 UTC+02

ok 2,20zł brutto za jedną

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:09 UTC+02

Yhm

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:09 UTC+02

ale przyjechały wlepki

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:09 UTC+02

zaraz dam na allegro

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:09 UTC+02

Ja bym je juz wystawil a tuby kupil jak juz ludzie wylicytuja;)

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:10 UTC+02

dobra to wrzucę od razu z wlepkami

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:31 UTC+02

A w UM cos mowili o ewentualnyc kontrach etc?

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:31 UTC+02

Nie

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:31 UTC+02

Ja dopiero teraz zacznę tą sprawę z nimi negocjować tak jak w zeszłym roku

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:32 UTC+02

oni mają procedury

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:32 UTC+02

No i czy przchylaja sie do wniosku aby nie publikowac trasy?

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:32 UTC+02

nie mogą

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:32 UTC+02

Ok

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:32 UTC+02

to jest informacja jawna

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:32 UTC+02

Aha.

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:32 UTC+02

Rozumiem

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:33 UTC+02

Musimy w tym roku miec jakas opieke pawna w razie gdyby lewactwo nielegalnie zablokowalo marsz

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:33 UTC+02

mogą przedłużać taką publikację ale jeśli ktokolwiek zapyta nie mają prawa odmówić informacji bo to informacja publiczna

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:33 UTC+02

będziemy

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:33 UTC+02

już dogadują sprawę z kancelarią prawną

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:33 UTC+02

która zdecydowała nam się pomóc za darmo

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:33 UTC+02

To dobrze, bo nie moze byc takiej sytuacji jak w zeszlym roku

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:34 UTC+02

Ze to my zmieniamy trase mimo tego ze oni sa nielegalnie.

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:34 UTC+02

nie będziemy tracili czasu na studenckie rozważania

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:34 UTC+02

mamy zarejestrowane 3 trasy i musimy niestety wszystkie 3 traktować jako potencjalne

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:35 UTC+02

dla dobra marszu i dla ich zamieszania

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:35 UTC+02

Wiem. Ale my w Lublinie mielismy taka sytuacje ze lewaki nielegalnie zablokowaly. Troche trwaly nasze przypychanki prawne z milicja ale w koncu ich posiciagali

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:36 UTC+02

Tj. Najwazniejsze aby isc centrum

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:49 UTC+02

Wlasnie zalatwilem do komitetu Michala Tomczykowskiego (Robert go doda) a michal postara sie wlodarczyka zalatwic

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:52 UTC+02

Moim zdaniem nie ma dużego znaczenia którędy będziemy iść bo nie jesteśmy w pozycji marszu na 500 osób który muszą zobaczyć postronni ludzie. Tam postronnych osób będzie może 1% reszta to będą zainteresowani. Więc najbardziej prestiżowym jest aspekt byśmy przeszli pod pomnik Romana Dmowskiego

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:53 UTC+02

A ulice w Warszawie są tak samo uczęszczane na każdej z tych tras które zarejestrowaliśmy

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:53 UTC+02

to są wszystko główne węzły komunikacyjne

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:54 UTC+02

Rozumiem, ale chodzi o to by lewactwu spadly morale. Bo zawsze jedynym czynnikiem ktore podtrzymuje u nich morale to to ze faszysci musieli zmienic trase;)

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:54 UTC+02

ale właśnie o to chodzi że my jej nie zmieniamy ;]

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:54 UTC+02

bo mamy 3 i się nie nastawiamy na konkretną

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:55 UTC+02

No tak

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:55 UTC+02

trzy wyjścia - trzy trasy

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:55 UTC+02

Ile trzeba osob zeby zablokowac?

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:55 UTC+02

przede wszystkim policja nie sądze by dopuściła do zbierania się lewactwa na ulicy

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:56 UTC+02

raczej będzie ich zdejmować

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:56 UTC+02

No oby...

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:56 UTC+02

musiało by być na tyle dużo by zatarasowali tłumem

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:56 UTC+02

ale do tego potrzebują zwykłych ludzi

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:56 UTC+02

których gdzieś muszą zwołac

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 11:56 UTC+02

Wydaje mi sie ze wyborcza nie wesprze ich tak mocno po zeszlorocznej wtopie

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:57 UTC+02

jeśli zwołąją gdziekolwiek to później by się przemieścić musieliby przejść centralnie przez marsz

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 11:57 UTC+02

więc to MY ich zablokujemy

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 12:00 UTC+02

dodatkowo w każdej z uliczek jeśli chcieliby blokować pikietą policja będzie miała ogromną łatwość by otoczyć ich kordonem

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 12:01 UTC+02

to oni będą musieli się podzielić

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 12:01 UTC+02

przez co stracą na sile

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 16:04 UTC+02

zaraz znajde

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 16:04 UTC+02

wynajem aut pol-ciezarowych

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 16:04 UTC+02

bo o takie cos nam chodzi

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 16:04 UTC+02

wiem wiem

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 16:05 UTC+02

ale mi chodziło by dostać gdzieś po znajomości

Witold Tumanowicz18 października 2011 o 16:05 UTC+02

bo tak to nie ma pewnie problemu ze znalezieniem

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 16:05 UTC+02

no ale nie mamy za bardo czasu

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 16:08 UTC+02

zapisz sobie

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 16:08 UTC+02

tutaj maja auto bez plandeki 8 ton

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 16:08 UTC+02

(tlyko ktos musi miec prawko na tego typu samochod)

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 16:08 UTC+02

ok 470zl/doba

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 16:08 UTC+02

+ 1500zl kaucja (zwrotna)

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 16:08 UTC+02

http://www.fraikin.pl/index.php?module=car_rent&action=places&type=ciezarowe

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 16:08 UTC+02

wazne

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 16:09 UTC+02

wiec koszta kosmiczne nie sa

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 16:10 UTC+02

jak sadze

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 23:13 UTC+02

http://www.antifa.de/cms/content/view/1752/1/

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 23:13 UTC+02

warto wyslac tego linka

Przemyslaw Holocher18 października 2011 o 23:13 UTC+02

do wladz warszawy

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:11 UTC+02

http://van4rent.eu/index.php/samochody-dostawcze?gclid=CKny09_986sCFcRtfAodD3SFIg

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:11 UTC+02

Renault Master Plandeka

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:11 UTC+02

245 zł

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:11 UTC+02

i tysiacz kaucji

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:15 UTC+02

http://www.e-lupus.pl/

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:15 UTC+02

http://www.e-lupus.pl/

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:15 UTC+02

Renault Master PLANDEKA 2.5dci 20m3 11,5/100km + 0,16zł/km

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:15 UTC+02

Fiat Ducato 2.3 PLANDEKA 22m3 + 0,16 zł/km 12l/100km

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:16 UTC+02

Fiat Ducato Podwójna kabina DOKA skrzynia 2,3MJ +0,16zł/km 11L/100km

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:16 UTC+02

mysle ze ten osatnio jest ok

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:16 UTC+02

bo wystarczy prawko kat b

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:16 UTC+02

trzeba sie przejsc tam szybko

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:16 UTC+02

i zobaczyc

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:17 UTC+02

lub Fiat Ducato skrzynia 2,8JTD +0,16zł/km 11L/100km

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:18 UTC+02

lub mozna sie zastanowic nad: Mitsubishi L200 2.5 DiD 4x4 8l/100 5osobowy + 0,16

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 07:18 UTC+02

:))

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 10:06 UTC+02

No to sie zaczelo, ale na razie lagodnie. Tekst lewaka o wielkiej mobilizacji jest super hehe

Witold Tumanowicz19 października 2011 o 10:06 UTC+02

jest naprawdę dobry

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 16:14 UTC+02

Czesc FiP to nasze glowne konto czy dobroczynnosc, bo juz sie pogubilem. Chodzi mi o to na ktore czesciej zbieralismy.

Przemyslaw Holocher19 października 2011 o 16:14 UTC+02

?

Witold Tumanowicz19 października 2011 o 16:20 UTC+02

dobroczynnosc i podsumowanie przyjdzie z koncem miesiaca

Witold Tumanowicz19 października 2011 o 16:20 UTC+02

a zbieramy na FiP

Witold Tumanowicz19 października 2011 o 16:20 UTC+02

bo to konto bezpośrednie

Witold Tumanowicz19 października 2011 o 16:20 UTC+02

dobroczynnosc to serwis

Witold Tumanowicz19 października 2011 o 16:20 UTC+02

tki dobroczynny dot pay

Witold Tumanowicz19 października 2011 o 16:32 UTC+02

tam w tym momencie jest ok kilkunastu złotych niestety bo ludzie mimo wszystko wolą wpłacać przez konto ale to taka kwestia wizerunkowa :)

Przemyslaw Holocher22 października 2011 o 11:06 UTC+02

Czemu na UM dalej nie ma naszego zgromadzenia?

Przemyslaw Holocher22 października 2011 o 11:06 UTC+02

to celowy zabieg?

Przemyslaw Holocher24 października 2011 o 08:20 UTC+02

Ponawiam pytanie; czemu na UM brak naszej trasy?

Witold Tumanowicz24 października 2011 o 08:38 UTC+02

Szczerze mówiąc nie wiem. Ale wystarczy potwierdzenie zgłoszenia, które mam. Może sami nie chcą ujawniać.

Przemyslaw Holocher25 października 2011 o 14:57 UTC+02

Tomasz Tokaj - tel 512576023 mail tomek.jm@gmail.com <mailto:tomek.jm@gmail.com>Sebastian Stelmach - tel 698496944 mail stelmach1922@gmail.com <mailto:stelmach1922@gmail.com> Paula Magiera - tel 889712499 mail paula1916nd@gmail.com <mailto:paula1916nd@gmail.com> Hubert Kamecki - tel 604292737 Krzysztof Pawłowski 697 136 050 Anna Orzechowska 519 085 012 Jerzy Wasiukiewicz 502 29 11 44 Konrad Rosiński 691 461 373 Wioletta Waciuta 696 528 402 Konrad Osmycki 602 108 180 Cezary Cybulski 510 001 148 (on lub jego żona, lub jeszcze ktoś ze znajomych) Tomasz Sommer 606 888 882 Maciek - 782 372 464 Jarek - 602 554 809 Kuba - 725 002 105 Filip - 663 460 696 Marcin - 886 574 311 Maki - 501 301 409 Przemek - 790 620 194 Kaśka - 669 071 670 + ludzie od dzambodzeta Tylko kilka z tych osób nie powie nic na żywo (chyba 4 zcałej listy)

Przemyslaw Holocher26 października 2011 o 13:43 UTC+02

zadzwon do bialaska

Przemyslaw Holocher26 października 2011 o 13:43 UTC+02

ze ktos

Przemyslaw Holocher26 października 2011 o 13:43 UTC+02

strone chyba zaatakowal

Witold Tumanowicz26 października 2011 o 13:43 UTC+02

już działamy

Witold Tumanowicz26 października 2011 o 13:43 UTC+02

nie chyba a napewno

Witold Tumanowicz26 października 2011 o 13:44 UTC+02

zmień hasło na fb

Witold Tumanowicz26 października 2011 o 13:44 UTC+02

ja już to zrobiłem

Witold Tumanowicz26 października 2011 o 13:44 UTC+02

na wszelki wypadek

Przemyslaw Holocher26 października 2011 o 13:59 UTC+02

ok

Przemyslaw Holocher26 października 2011 o 15:02 UTC+02

narodowow tez zaatakowali

Witold Tumanowicz26 października 2011 o 15:02 UTC+02

wiemy

Witold Tumanowicz26 października 2011 o 15:03 UTC+02

tu jest nieco poważniejsza sprawa i trzeba czasu

Witold Tumanowicz26 października 2011 o 15:03 UTC+02

stronę mw też

Przemyslaw Holocher29 października 2011 o 12:59 UTC+02

daj mi nr do kogos z rebely

Przemyslaw Holocher29 października 2011 o 14:01 UTC+02

halo?

Przemyslaw Holocher29 października 2011 o 14:01 UTC+02

potrzebuje numer do organizatora balu

Witold Tumanowicz29 października 2011 o 14:02 UTC+02

maciej gnyszka 602616210

Przemyslaw Holocher29 października 2011 o 14:02 UTC+02

dziekuje

Przemyslaw Holocher30 października 2011 o 11:56 UTC+01

http://spieta.com.pl/284-lewackie-bojowki-z-niemiec-zmierzaja-do-polski-interwencja-poselska.html

Przemyslaw Holocher9 listopada 2011 o 22:17 UTC+01

Jaki jest problem z krzyżem celtyckim - odnoszę się do Twoich postów -rozmowy z p. czyżewskim

Przemyslaw Holocher9 listopada 2011 o 22:17 UTC+01

?

Przemyslaw Holocher9 listopada 2011 o 22:17 UTC+01

krzyż celtycki jest dopusczonym przez K. Katolicki symbolem krzyża.

Przemyslaw Holocher9 listopada 2011 o 22:18 UTC+01

więc kompletnie nie rozumiem o co chodzi.

Przemyslaw Holocher9 listopada 2011 o 22:20 UTC+01

?

Witold Tumanowicz10 listopada 2011 o 00:47 UTC+01

ale ja nie jestem mu przeciwny

Witold Tumanowicz10 listopada 2011 o 00:48 UTC+01

uważam tylko że warto przyznać, że jest niepotrzebny

Witold Tumanowicz10 listopada 2011 o 00:48 UTC+01

ale nie będę za to umierał

Witold Tumanowicz10 listopada 2011 o 00:50 UTC+01

i irytuje mnie postawa zarówno tych, którzy bronią tego symbolu jak krzyża na chodniku na Krakowskim jak i tych którzy pocięli by się za wyeliminowanie go w zupełności

Witold Tumanowicz10 listopada 2011 o 00:54 UTC+01

Ten temat jest tak nieistotny jak spór o to czy rzucać papierki na ulicę. Oczywiście, że nie rzucać ale by zacietrzewiać się na stanowiskach o taką pierdołę.

Przemyslaw Holocher10 listopada 2011 o 06:58 UTC+01

dlatego uważam, że nie warto podnosić tego tematu- zwlaszcza na publicznie dostępnym profilu.

Przemyslaw Holocher16 listopada 2011 o 08:13 UTC+01

Widziales wyborcza?

Przemyslaw Holocher16 listopada 2011 o 08:13 UTC+01

kurwa

Witold Tumanowicz16 listopada 2011 o 08:27 UTC+01

jeszcze nie

Witold Tumanowicz16 listopada 2011 o 08:27 UTC+01

za minutę wychodze do roboty

Witold Tumanowicz16 listopada 2011 o 08:27 UTC+01

będę w pracy po 9

Przemyslaw Holocher16 listopada 2011 o 08:28 UTC+01

pisza o ruchu narodowym

Przemyslaw Holocher16 listopada 2011 o 08:28 UTC+01

..

Przemyslaw Holocher19 listopada 2011 o 18:22 UTC+01

Witku, czekam na to zestawienie

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 09:58 UTC+02

podaj maila

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 09:59 UTC+02

tumanowicz@gmail.com

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:03 UTC+02

poszlo

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:21 UTC+02

masz?

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:23 UTC+02

dostałem zaraz odpalę ;]

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:23 UTC+02

mocne?

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:23 UTC+02

srednie, ale jak zadalem pytanie o chlopaka

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:24 UTC+02

to nerwy jej puszczaly

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:24 UTC+02

slychac glos przyspieszyla

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:24 UTC+02

zaczela sie powolywac na prywatne zycie:D

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:24 UTC+02

a potem napisala maila do grh nsz ze naslaja na nia jakas podzedna gazetke

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:24 UTC+02

i teraz to ona powyciaga saluty i kawaly o zydach jak opowiadali

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:24 UTC+02

i ze ona makontakty z powaznymi gazetami itp:D:D:D

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:24 UTC+02

nerwy puscily

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:25 UTC+02

hmmm..

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:25 UTC+02

słucham właśnie

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:29 UTC+02

ech ona po prostu nie do końca wie czego chce

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:30 UTC+02

czy warto zaogniać tę sprawę?

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:31 UTC+02

bo gotowa jeszcze powielić jakiś artykuł

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:33 UTC+02

mysle ze jej psychika powoli zaczyna wytrzymywa;]

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:34 UTC+02

tylko człowiek o słabej psychice jest niestety mniej przewidywalny przez co groźniejszy

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:34 UTC+02

latwiej go zalatwic

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:34 UTC+02

spokojnie

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:34 UTC+02

hehe

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:35 UTC+02

gówno ma to do siebie że śmierdzi jak się zaczyna ruszać kijem ;]

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:35 UTC+02

a ta sprawa to po prostu gówno

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:35 UTC+02

zgadza sie

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:35 UTC+02

ale jak widzisz ona juz sie chce wycofac i wyciszyc

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:35 UTC+02

sprawe

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:35 UTC+02

a po tym telefonie zapewne robi awantuy chloptasiowi

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:36 UTC+02

hehehe

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:38 UTC+02

oby tylko a nie zwierza się np. majewskiemu który zaraz zwietrzy spisek i go opisze

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:39 UTC+02

szczerze, niech pisza

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:39 UTC+02

;]

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:39 UTC+02

wiem

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:39 UTC+02

z pewnych zrodel

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:39 UTC+02

ze majewski nei do konca jest zadowolony

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:39 UTC+02

i byc moze za neidlugo odejdzie z frodny

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:39 UTC+02

frondy

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:41 UTC+02

ale swojej antypatii do "łysogłowych" nie porzuci a wręcz utwierdził się w niej

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:47 UTC+02

a czy nam powinno zalezec po takim ciosie w plecy

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:47 UTC+02

na tym zeby zmieniala zdanie

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:48 UTC+02

niech swoje podwórko posprząta najpierw

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:48 UTC+02

a potem wytyka innym ;]

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:49 UTC+02

ale korzystajmy z mądrości innych liderów takich jak np. Ojciec Chrzestny

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:49 UTC+02

i trzymajmy wrogów blisko (jak najbliżej)

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:49 UTC+02

dzień sądu odłóżmy w czasy gdy będziemy silniejsi

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:50 UTC+02

problemy w tym ze ona wypowiedziala otwarta wojne.

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:50 UTC+02

pozatym ja akurat nie uznaje jej

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:50 UTC+02

za powazne zagrozenie

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:50 UTC+02

ona może wywołać efekt motyla

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:51 UTC+02

nie panikujmy

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:51 UTC+02

wiem, że sprawą zainteresowała się np. redakcja gościa niedzielnego

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:51 UTC+02

i delikatnie mówiąc nie jest po naszej stronie

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:52 UTC+02

no dobrze i co mamy teraz robic? odcinac sie wszedzie od neonazizmu? napisac ze miala racje ale... juz nie bedziemy?

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:52 UTC+02

róbmy swoje a ją zlejmy

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:52 UTC+02

chodzi o to by przy amputacjach być precyzyjnym jak chirurg a nie jak ludożerca

Przemyslaw Holocher30 maja 2012 o 10:53 UTC+02

dlatego tez uwazam ze wyjscie z telefonem bylo dobre.

Witold Tumanowicz30 maja 2012 o 10:53 UTC+02

np. tekst Roberta był dobry spokojnie i merytorycznie napisał bez cofania się nawet o krok

Przemyslaw Holocher19 lipca 2012 o 10:12 UTC+02

dlaczego jeszcze formalnie nie zostalo dokonana zamiana wiceprezesow?

Witold Tumanowicz19 lipca 2012 o 10:13 UTC+02

bo nie mamy listy obecności dla nowej zmiany

Przemyslaw Holocher19 lipca 2012 o 10:13 UTC+02

bo wczoraj podobno to wygladalo tak jakby malo kto o tym wiedzial..

Witold Tumanowicz19 lipca 2012 o 10:13 UTC+02

poprzednia poszła w ramach zmiany statutu by w ogóle zarejestrować SMN

Witold Tumanowicz19 lipca 2012 o 10:14 UTC+02

przypomnij mi numer do siebie

Witold Tumanowicz19 lipca 2012 o 10:14 UTC+02

bo próbowałem wczoraj dzwonić

Witold Tumanowicz19 lipca 2012 o 10:14 UTC+02

chciałem pogadać

Przemyslaw Holocher19 lipca 2012 o 10:14 UTC+02

788781556

Witold Tumanowicz19 lipca 2012 o 10:14 UTC+02

chyba mam jakiś stary

Witold Tumanowicz19 lipca 2012 o 10:14 UTC+02

zadzwonię za 15 min ok?

Przemyslaw Holocher19 lipca 2012 o 10:15 UTC+02

jak mozesz to wczesniej

Witold Tumanowicz19 lipca 2012 o 10:15 UTC+02

muszę jedną biurową rzecz dokończyć

Przemyslaw Holocher24 lipca 2012 o 18:33 UTC+02

kto od was obsługuje narodowcow?

Witold Tumanowicz24 lipca 2012 o 18:39 UTC+02

stronę czy profil?

Witold Tumanowicz24 lipca 2012 o 18:39 UTC+02

do profilu mam dostęp także ja

Przemyslaw Holocher24 lipca 2012 o 18:41 UTC+02

przeżuć na profil

Przemyslaw Holocher24 lipca 2012 o 18:41 UTC+02

info o magna polonia

Przemyslaw Holocher24 lipca 2012 o 18:41 UTC+02

a na stronę kto ma?

Witold Tumanowicz24 lipca 2012 o 18:44 UTC+02

możesz napisać do Kuby Siemiątkowskiego

Witold Tumanowicz24 lipca 2012 o 18:44 UTC+02

wrzucę zaraz na profil

Przemyslaw Holocher4 sierpnia 2012 o 18:47 UTC+02

http://www.facebook.com/kopwnop

Przemyslaw Holocher4 sierpnia 2012 o 18:47 UTC+02

nadzieja dla Polski

Przemyslaw Holocher23 sierpnia 2012 o 10:46 UTC+02

Witam, wrzucam na profil mn aukcję magazynu dla kibiców suporters. Prowadzi to gość który nam ogarnia kontakty z kibicami. Dzięki niemu możemy promować marsz na kilku fanpagach kibcowskich.

Witold Tumanowicz23 sierpnia 2012 o 10:47 UTC+02

Ja nie widzę przeszkód :)

Witold Tumanowicz23 sierpnia 2012 o 11:02 UTC+02

Tylko poprośmy ich by w zamian zamieścili grafikę marszową gdzie w opisie jest numer konta marszu i prośby o darowizny. (tylko nie teraz a powiedzmy w tygodniu)

Przemyslaw Holocher23 sierpnia 2012 o 11:10 UTC+02

trzeba zrobić taką grafikę

Przemyslaw Holocher23 sierpnia 2012 o 11:10 UTC+02

z numeren konta

Przemyslaw Holocher31 października 2012 o 11:42 UTC+01

Czesc, Witek czy są już plakaty

Przemyslaw Holocher31 października 2012 o 11:42 UTC+01

?

Przemyslaw Holocher31 października 2012 o 11:42 UTC+01

jeżeli tak, to z ki można się kontatkować odnośnie odbioru

Przemyslaw Holocher31 października 2012 o 11:42 UTC+01

na terenie wawy

Witold Tumanowicz31 października 2012 o 11:43 UTC+01

czekamy niestety

Przemyslaw Holocher31 października 2012 o 11:43 UTC+01

a na kiedy mogą być realnie?

Witold Tumanowicz31 października 2012 o 11:43 UTC+01

do druku poszły w środę tydzień temu

Witold Tumanowicz31 października 2012 o 11:43 UTC+01

bo sam kontaktowałem się z drukarnią

Witold Tumanowicz31 października 2012 o 11:44 UTC+01

ale kwestia ich dystrybucji po kraju jest pozostawiona bez odpowiedzi, mimo że wysłałem wczoraj rano mail z pytaniem

Przemyslaw Holocher31 października 2012 o 11:45 UTC+01

no to niedobrze

Witold Tumanowicz31 października 2012 o 11:45 UTC+01

wiem

Przemyslaw Holocher31 października 2012 o 11:45 UTC+01

trzeba by pewnie zadzwonic do nich

Witold Tumanowicz31 października 2012 o 11:46 UTC+01

z pewnością to nie jest problem braku kontaktu i braku dostatecznej motywacji z naszej strony

Witold Tumanowicz31 października 2012 o 11:46 UTC+01

są świadomi krótkiego terminu

Przemyslaw Holocher8 listopada 2012 o 18:08 UTC+01

jest ktoś kto to opublikuje na narodowcach?

Witold Tumanowicz8 listopada 2012 o 18:11 UTC+01

ja edytuję

Witold Tumanowicz8 listopada 2012 o 18:11 UTC+01

za 5 min będzie

Przemyslaw Holocher8 listopada 2012 o 18:11 UTC+01

ok

Przemyslaw Holocher8 listopada 2012 o 18:11 UTC+01

to można od razu dać na fb

Witold Tumanowicz8 listopada 2012 o 18:16 UTC+01

daję

Witold Tumanowicz8 listopada 2012 o 18:25 UTC+01

może być z takim tekstem na profilu: "Szykany wobec organizatorów Marszu Niepodległości! Czy ktoś może jeszcze się dziwić dlaczego nie idziemy razem z władzą i prezydentem Komorowskim? Sam prezydent powinien doskonale to rozumieć. Był on bowiem aresztowany w PRL za... świętowanie 11 listopada."

Przemyslaw Holocher8 listopada 2012 o 18:26 UTC+01

ja nie widzę przeszkód :)

Witold Tumanowicz8 listopada 2012 o 18:26 UTC+01

dobra to wrzucam

Przemyslaw Holocher13 listopada 2012 o 22:00 UTC+01

http://www.youtube.com/watch?v=6TX8RG82f68&feature=relmfu

Przemyslaw Holocher13 listopada 2012 o 22:00 UTC+01

mi to pieta przekazywal

Przemyslaw Holocher13 listopada 2012 o 22:00 UTC+01

ta kurwa mówi

Przemyslaw Holocher13 listopada 2012 o 22:00 UTC+01

ze rozwiazales marsz!!!

Przemyslaw Holocher13 listopada 2012 o 22:00 UTC+01

na tym filmie rozmawia ze mna przez tel

Przemyslaw Holocher13 listopada 2012 o 22:00 UTC+01

!!!

Witold Tumanowicz14 listopada 2012 o 00:59 UTC+01

Rozmawiałem dziś z nim. Na SMN masz wiadomość którą mu wysłałem.

Przemyslaw Holocher14 listopada 2012 o 08:30 UTC+01

to jest gnój

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:17 UTC+01

sugerowałeś temu idiocie, że mu zrobimy odpowiednią opinie ?

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:19 UTC+01

tak

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:19 UTC+01

dokładnie tak

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:19 UTC+01

kaczor miesza

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:20 UTC+01

z tym, że on właśnie wszystko zrozumiał i obiecał napisać przeprosiny

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:20 UTC+01

nie napisał

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:20 UTC+01

PiS też nam blokuje wejście do RM, nagadują głupoty, że jesteśmy frakcją od Romka, że mamy wejść jako młodzieżówka PO etc.

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:20 UTC+01

no nie! :D

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:21 UTC+01

trzeba być mega idiotą by już w coś takiego uwierzyć :D :D

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:22 UTC+01

PO napierdala, że jesteśmy groźni i są podstawy do delegalizacji po to by potem wziąć nas na listy!

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:22 UTC+01

GENIALNE! :D

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:22 UTC+01

ha ha ha

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:22 UTC+01

pis jest obsrany

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:22 UTC+01

taka prawda

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:22 UTC+01

oczywiście że jest

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:23 UTC+01

tym bardziej że my póki co nie wychodzimy zanaddto z kordonu i trzymamy szereg

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:24 UTC+01

ja jestem za tym by nawet jeśli kiedykolwiek powstanie partia narodowa (nasza) to by także miała zakaz przynoszenia emblematów prtyjnych na Marsz Niepodległości

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:24 UTC+01

to by ich do końca rozpierdoliło

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:24 UTC+01

jasne, można tak zrobić

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:24 UTC+01

nie widzę przeciwskazać, bo emblematy MW i ONR i tak będą:)

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:25 UTC+01

bo jeśli PiS zrobi swój Marsz Niepodległości to po pierwsze my mamy zastrzeżoną nazwę a po drugie dostaną frekfencyjny wpierdol taki jak bronek

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:25 UTC+01

pewnie

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:25 UTC+01

pewnie kluby w przyszlym roku nie przyjdą, albo przyjdą częściowo

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:25 UTC+01

ale sądzę, że i tak nam to nie zaszkodzi

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:26 UTC+01

wiesz dowiedziałem się że spora część klubów jest pod wodzą byłych upeerowców

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:27 UTC+01

oni z nami sympatyzują

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:27 UTC+01

no, więc może jeszcze się pokłócą

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:27 UTC+01

i wyjdzie nam to na dobre

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:27 UTC+01

teraz mamy rok by pokazać siłę ruchu narodowego

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:27 UTC+01

jako inicjatywy oddolnej

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:27 UTC+01

tam trzeba dużej delikatności by nie mogli zrobić z nas jednoznacznych wrogów Gazety Polskiej

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:28 UTC+01

trzeba robić tylko złą opinię o sakiewiczu

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:28 UTC+01

no

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:28 UTC+01

że jest rozbijaczem

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:28 UTC+01

a my tutaj zjednoczeni

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:28 UTC+01

Podobnie Z PiS trzeba chwalić piętę i górskiego

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:28 UTC+01

a w wiplerów itp bić

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:29 UTC+01

ja z Piętą się spotkam za niedługo

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:29 UTC+01

i porozmawiam na żywo

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:29 UTC+01

nie wiem czy to dla nich będzie dobre

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:29 UTC+01

bo tylko prezz FB z nim pisałem

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:29 UTC+01

pogadam z nim

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:29 UTC+01

na razie podsyłam mu różne materiały

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:29 UTC+01

o wiplerze

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:29 UTC+01

i widzę, że nie bardzo mu to pasuje(postawa wiplera)

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:29 UTC+01

ale nie chce na niego napierdalać

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:29 UTC+01

oficjalnie

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:29 UTC+01

to w sumie jasne

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:30 UTC+01

też nie oczekujmy od nich, że będą się biernie przyglądać jak im rośnie duża siła od prawej ściany

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:30 UTC+01

natomiaast można sobie pozyskać cichych sojuszników

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:30 UTC+01

trzeba to umiejętnie rozgrywać z delikatnością i zdecydowaniem

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:31 UTC+01

roztropnie

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:31 UTC+01

z Piętą pogadam, powiem, że to pozaparlamentalny ruch społeczny

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:31 UTC+01

bo ludzie mają dość polityki, a my też nie chcemy się bawić w parlamentaryzm

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:31 UTC+01

i, że tym bardziej nie rozumiem wiplera

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:31 UTC+01

tak trzeba to przedstawiać

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:31 UTC+01

że pozaparlamentarny to jasne :D

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:32 UTC+01

pozaparlamentarny w sensie celów i metodo

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:32 UTC+01

metod

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:33 UTC+01

ja mówię że jest to jest sygnał dla narodowców i drobnych pojedynczych grup lokalnych do włączenia się w szerszy ruch

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:33 UTC+01

i mówię, że jesteśmy zakładnikami sukcesu Marszu

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:33 UTC+01

wlasnie teraz jest szansa zebrać wszystkich nie zadowolonych z tzw "prawicy", wszyskie odpryski po LPR

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:33 UTC+01

itp

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:33 UTC+01

że jeśli my nie zagospodarujemy tej masy ludzi to zagospodaruje ją NOP lub cokolwiek innego

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:34 UTC+01

więc po prostu nas nie stać na bycie biernym

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:34 UTC+01

no

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:35 UTC+01

chodzi mi o to by nasza taktyką było stanie na czele ale plecami opieranie się o napierający tłum by przypadkiem nie wybiec za daleko gdzie już nie będziemy mieli poparcia

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:36 UTC+01

RN musi pokazywać, że

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:36 UTC+01

jest z ludźmi i ich codziennymi problemami

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:36 UTC+01

oraz, że mówi o tym o czym nie słychać w mediach

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:36 UTC+01

oj tak

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:36 UTC+01

czyli mniej historii, więcej rzeczywistości

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:37 UTC+01

samopomoc no i rozbudowa Straży Marszu Niepodległości

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:37 UTC+01

wyobrażasz sobie gdybyśmy wystawili Straż do np. powodzi

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:37 UTC+01

no! genialne !

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:37 UTC+01

:)

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:38 UTC+01

dlatego, będę w lutym kończył swoją kadencję w ONR i w pełni poświęce się RN

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:38 UTC+01

ja już mam przemyślane i chcę to jak najszybciej przekuć w plan

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:38 UTC+01

też mam wiele przemyśleń

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:39 UTC+01

by zacząć teraz przez cały rok zbierać pieniądze na sprzęt i szkolenia dla Straży Marszu

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:39 UTC+01

zresztą śmiesznie czasem przekręcają tą nazwę na Straż Niepodległości :D

Witold Tumanowicz15 listopada 2012 o 15:40 UTC+01

w sumie zajebisty skrót myślowy

Przemyslaw Holocher15 listopada 2012 o 15:40 UTC+01

:D

Przemyslaw Holocher18 listopada 2012 o 20:22 UTC+01

Witam

Przemyslaw Holocher18 listopada 2012 o 20:22 UTC+01

przeslij mi grafike

Przemyslaw Holocher18 listopada 2012 o 20:22 UTC+01

do wpłat

Przemyslaw Holocher18 listopada 2012 o 20:22 UTC+01

na mn'

Witold Tumanowicz18 listopada 2012 o 20:33 UTC+01

grafikę do wpłat?

Przemyslaw Holocher18 listopada 2012 o 20:58 UTC+01

grafikę z informacją o zbiórce kasy

Przemyslaw Holocher18 listopada 2012 o 20:58 UTC+01

na mn

Przemyslaw Holocher23 listopada 2012 o 11:02 UTC+01

http://www.magnapolonia.home.pl/wpisonr.pdf podkładka jakby media atakowały za tzw. nielegalny ONR

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:22 UTC+01

Zamiast Was zdelegalizować to Was zarejestrowali! Ale beka!

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:22 UTC+01

:D

Przemyslaw Holocher23 listopada 2012 o 11:22 UTC+01

haha no

Przemyslaw Holocher23 listopada 2012 o 11:22 UTC+01

mozna kompromitowac sld

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:23 UTC+01

po 76 latach

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:23 UTC+01

łezka się w oku kręci :)

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:23 UTC+01

dobrze liczę?

Przemyslaw Holocher23 listopada 2012 o 11:26 UTC+01

chyba tak musial bym policzyc;D

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:28 UTC+01

ale wczoraj szopka na tej komisji

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:28 UTC+01

po prostu tona wazeliny dla policji

Przemyslaw Holocher23 listopada 2012 o 11:29 UTC+01

no podobno pis się nie popisał

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:29 UTC+01

powiem, że spodzieałem się czegoś mocniejszego po Pięcie i Górskim

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:29 UTC+01

a oni nie byli w ogóle przygotowani

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:29 UTC+01

pomimo tego że wrzuciłem im raport zrobiony przez Przemka Czyżewskiego

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:30 UTC+01

to nie specjalnie go użyli

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:30 UTC+01

za to Kaczmarek i Kamiński domagali się informacji czy organizator informował policję, że wśród manifestantów są osoby niepożądane

Przemyslaw Holocher23 listopada 2012 o 11:31 UTC+01

zjeby

Przemyslaw Holocher23 listopada 2012 o 11:31 UTC+01

i tyle

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:31 UTC+01

na sam koniec taka groteskowa scenka

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:32 UTC+01

Minister Cichocki wrzucił slajd na którym jest morze rac wsród tłumu

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:32 UTC+01

i mówi: organizatorzy powinni się zastanowić nad tym bo widok rac i środków pirotechnicznych przestrasza zwykłuch ludzi

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:33 UTC+01

to nie wytrzymałem i na głos: a sylwester i 4 lipca w stanach?

Przemyslaw Holocher23 listopada 2012 o 11:33 UTC+01

zabrońmy puszczania petard w sylwestra

Przemyslaw Holocher23 listopada 2012 o 11:33 UTC+01

hehe no to samo mi przyszlo d oglowy

Przemyslaw Holocher23 listopada 2012 o 11:33 UTC+01

;]

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:34 UTC+01

ja bym zrobił teraz akcję zbierania podpisów po ustawę pozwalającą na używanie środków pirotechnicznych w święta narodowe (wzorem USA)

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:34 UTC+01

to moim zdaniem fajnie zaktywizowałoby struktury

Witold Tumanowicz23 listopada 2012 o 11:34 UTC+01

oraz kibicó

Przemyslaw Holocher23 listopada 2012 o 11:47 UTC+01

no

Przemyslaw Holocher23 listopada 2012 o 11:48 UTC+01

bardzo dobry pomysl

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:00 UTC+01

Witam, prezpraszam ale mam pytanie, odnosnie sylwestra tak z czystej ciekawosic

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:00 UTC+01

dlaczego dwa domofony?

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:00 UTC+01

;D

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:01 UTC+01

w takiej odleglosci od siebie?;p

Witold Tumanowicz31 grudnia 2012 o 11:02 UTC+01

jeden jest do bramy i trzeba wykręcić przed numerem mieszkania numer domu

Witold Tumanowicz31 grudnia 2012 o 11:03 UTC+01

bo tam jest 5 budynków

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:03 UTC+01

aha czyli osidele strzeżone po prsotu

Witold Tumanowicz31 grudnia 2012 o 11:03 UTC+01

tak

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:03 UTC+01

na mapie sie wydaje ze

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:03 UTC+01

po prostu one sa w duzej odleglosci

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:03 UTC+01

od siebie

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:03 UTC+01

tj wiekszej niz wskazywalo by na to os strzezone

Witold Tumanowicz31 grudnia 2012 o 11:03 UTC+01

to też ;)

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:04 UTC+01

ale moze to moja nie umiejetnosc czytania map:D

Witold Tumanowicz31 grudnia 2012 o 11:04 UTC+01

po prostu to osiedle jest długie

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:04 UTC+01

rozumiem

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:04 UTC+01

w sumie tu tez sa srzeżone ale nie tak dlugie

Witold Tumanowicz31 grudnia 2012 o 11:04 UTC+01

a Agnieszka mieszka na samym końcu

Witold Tumanowicz31 grudnia 2012 o 11:04 UTC+01

to rzeczywiście jest kawałek

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:10 UTC+01

rozumiem

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:10 UTC+01

dzięki :D

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:10 UTC+01

bo bylem ciekaw czemu tak o wygladal

Witold Tumanowicz31 grudnia 2012 o 11:10 UTC+01

spoko mam nadzieję, że następnym razem wpadniecie ;)

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:41 UTC+01

ja też mam nadzieję

Przemyslaw Holocher31 grudnia 2012 o 11:42 UTC+01

bo teraz to kiepawo(dzieciaki)

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:30 UTC+01

Witam, wybieram się 12 stycznia do Gdańska, będę potrzebował dofinansowanie z SMN, pytanie na jaką kasę można liczyć? koszt podróży spory bo samochodem.

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:31 UTC+01

daj numer konta i kwotę

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:31 UTC+01

to przeleję jeszcze teraz

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:31 UTC+01

a którędy jedziecie?

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:31 UTC+01

pytam o maksymalną możliwą dotację, bo koszt przejazdy to poand 600zl

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:31 UTC+01

czechowice-mysłowice i dalej na gdańsk

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:32 UTC+01

myslowice k katowic

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:33 UTC+01

spojrzałem na mapę że to się jedzie przez łódź ;]

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:33 UTC+01

wlasnie patrze

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:33 UTC+01

zeby koszt podac

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:34 UTC+01

no to przeleję tyle ile trzeba

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:34 UTC+01

chodziło mi o to czy bym się nie zahaczył :P

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:35 UTC+01

bo też jadę

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:35 UTC+01

575zł

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:35 UTC+01

wychodzi

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:35 UTC+01

no to podaj numer konta

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:35 UTC+01

1209 km w obie strony (doliczylem po 15 w jedna strone)

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:36 UTC+01

przy spalaniu 8/100

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:36 UTC+01

przy cenie 5,95(diesel)

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:36 UTC+01

na żarcie i inne przyjemności pobieram z ONRu

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:36 UTC+01

82 1140 2004 0000 3402 5981 2803 Przemysław Holocher

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:38 UTC+01

bede fakturowal na swoja firme jesli to w niczym nie szkodzi, faktury moge oczywisicie przedłożyć

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:38 UTC+01

do wgladu

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:39 UTC+01

spoko fakturuj na firmę

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:40 UTC+01

my i tak nie skorzystamy bo nie jesteśmy płatnikiem VAT

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:40 UTC+01

a zresztą opłaty za paliwo też są problematyczne

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:40 UTC+01

masz samochód na firmę?

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:41 UTC+01

generalnie tak

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:41 UTC+01

tj wlasciwie nie

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:41 UTC+01

ale moge to wliczac

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:41 UTC+01

gdyz samochod jest na malzonke

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:41 UTC+01

i wg ksiegowej moge to robic

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:41 UTC+01

podobnie jak wszelkie koszty typu przeglady itp

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:42 UTC+01

wiesz to jest tak że musisz wykazać teoretycznie, że to jest służbowy przejazd

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:42 UTC+01

to znaczy w przypadku kontroli skarbowej

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:42 UTC+01

wiem

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:42 UTC+01

jest jest

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:42 UTC+01

w dokumentach rejestacyjnych

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:42 UTC+01

stoi ze dzialam na terenie calego kraju

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:42 UTC+01

no to luz :)

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:43 UTC+01

jakby co to przelałem

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:43 UTC+01

ok

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:43 UTC+01

z mojego konta prywatnego

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:43 UTC+01

a tak apropo bo bedizemy konto

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:43 UTC+01

zakladac na onr

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:43 UTC+01

o volksvagen bank

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:43 UTC+01

jakie ma oplaty dla stow?

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:43 UTC+01

bo ogolnie to oferta dla stow. to jakas porazka

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:43 UTC+01

zerowe

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:43 UTC+01

płacisz za kartę oraz za tokeny

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:43 UTC+01

a potem nie ma opłat

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:44 UTC+01

mhm

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:44 UTC+01

no to chyba u niemca zalozymy

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:44 UTC+01

;D

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:44 UTC+01

a który bank nie jest niemiecki (albo nie będzie)? ;]

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:44 UTC+01

no, albo z obcym kapitalem

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:44 UTC+01

nie wiem

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:44 UTC+01

:D

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:45 UTC+01

kchedi agchikol

Przemyslaw Holocher3 stycznia 2013 o 16:45 UTC+01

:D

Witold Tumanowicz3 stycznia 2013 o 16:50 UTC+01

Tylko w Volkswagenie jest gówniane ściąganie historii przelewów. Jak robiłęm w tym roku wysyłkę świąteczną dla Marszu to kilka godzin obrabiałem bazę danych złożoną z 600 rekordów

Przemyslaw Holocher5 stycznia 2013 o 12:13 UTC+01

Witam, kasa doszła, dzięki, prosił bym jescze o dopłatą na poczet przejazdu przez autostradę

Przemyslaw Holocher5 stycznia 2013 o 12:13 UTC+01

wg cennika z: http://www.autostradaa1.pl/index.php?page=kalkulator&lang=pl

Przemyslaw Holocher5 stycznia 2013 o 12:13 UTC+01

35zł w obie strony

Przemyslaw Holocher5 stycznia 2013 o 12:13 UTC+01

pozdr

Witold Tumanowicz5 stycznia 2013 o 12:14 UTC+01

na miejscu mogę wręczyć?

Przemyslaw Holocher5 stycznia 2013 o 12:15 UTC+01

jasne

Przemyslaw Holocher5 stycznia 2013 o 12:15 UTC+01

to dam od razu kwitki z przejazdu

Przemyslaw Holocher5 stycznia 2013 o 12:15 UTC+01

tyle ze w jedna strone oczywiscie;P

Przemyslaw Holocher5 stycznia 2013 o 12:17 UTC+01

chociaz jescze nie wiem czy to idzie poprzez a autostrade ale chyba tak

Przemyslaw Holocher5 stycznia 2013 o 12:18 UTC+01

a jest a

Przemyslaw Holocher5 stycznia 2013 o 12:18 UTC+01

1

Przemyslaw Holocher5 stycznia 2013 o 12:29 UTC+01

wjazd jest w ok torunia to cena bedize mniejsza ok 25zl

Przemyslaw Holocher5 stycznia 2013 o 12:29 UTC+01

ale to dobra na miejscu fkatycnznie:D

Przemyslaw Holocher6 stycznia 2013 o 22:07 UTC+01

cześć, koszta przejazdu na wykłady będą ciut większe, ale to już na miejscu policzym.

Przemyslaw Holocher6 stycznia 2013 o 22:07 UTC+01

bo to jednak gdynia, a nie gdańsk.

Przemyslaw Holocher6 stycznia 2013 o 22:07 UTC+01

:)

Przemyslaw Holocher6 stycznia 2013 o 22:07 UTC+01

a ja w gdańsku nocleg będę miał

Przemyslaw Holocher6 stycznia 2013 o 22:07 UTC+01

ale to już jak mówię polecimy wg licznika

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:10 UTC+01

http://prawy.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2335:nikczemny-atak-w-odpowiedzi-liderowi-onr&catid=58:felieton :)

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:20 UTC+01

doktor Wierzejski, posłaniec bogów zwrócił na Ciebie uwagę wprost z biesiady na Olimpie, Ty profanie ;)

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:21 UTC+01

tytuł jest super

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:21 UTC+01

;}

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:21 UTC+01

i jak pisałem na narodowcach: o prof. Giertychu jak czytałem to mi się przypomniała scena z Misia Łubu dubu łubu dubu niech nam żyje prezes naszego klubu to mówiłem ja Wojtek Wierzejski

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:23 UTC+01

Z pewnością Wojtek trollował jeszcze zanim to stało się modne (jeszcze przed internetem nawet :P). Najważniejsze to nie dać się wyprowadzić z równowagi.

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:25 UTC+01

e, zero odp na jego tekst

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:25 UTC+01

sam się pogrążył moim zdaniem

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:25 UTC+01

każdy przeczyta to co będzie chciał

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:26 UTC+01

sekciarzy giertychowych nie przekonasz a wrogów giertychowszczyzny nie musisz

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:26 UTC+01

jakaś tam grupa nieświadomków pewnie jest

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:27 UTC+01

mniejsza niż myślisz, jakiekolwiek związki są głównie na poziomie towarzysko-sentymentalnej

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:27 UTC+01

*towarzysko-sentymentalnym

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:28 UTC+01

sporo osób baardzo entuzjastycznie obserwuje jak giertychowcy się wiją

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:30 UTC+01

to dobrze

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:30 UTC+01

dobrze, że taki tekst wyszedł spod Twojego pióra

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:31 UTC+01

dobrze, że dość dobrze udaje nam się rozkładać akcenty pomimo tego, że ich nie do końca koordynujemy

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:31 UTC+01

http://www.prawy.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2335:nikczemny-atak-w-odpowiedzi-liderowi-onr&catid=58:felieton

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:31 UTC+01

komentarz elżbiety i odpowiedz niejakiego krystiana

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:31 UTC+01

:D

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:33 UTC+01

Elżbieta to może być Wilczyńska ;]

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:33 UTC+01

to wariatka

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:34 UTC+01

nie kojarzę

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:34 UTC+01

krystian to ja:D

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:34 UTC+01

często tu się na fejsie produkuje

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:34 UTC+01

;]

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:45 UTC+01

http://www.youtube.com/watch?v=zKZ3e1T7owo

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:46 UTC+01

tu onr między innymi rozjebal manifestacje zielonych:D

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:46 UTC+01

wtedy mnie zwineli hehehe

Przemyslaw Holocher8 stycznia 2013 o 18:48 UTC+01

ja tu krew za gertycha przelewałem;D

Witold Tumanowicz8 stycznia 2013 o 18:50 UTC+01

:)

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:05 UTC+01

http://wyborcza.pl/1,75478,12860126,Posel_PiS__Narodowcy_odwoluja_sie_do_archaicznej_i.html

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:05 UTC+01

ten chuj kwalifikuje się do siarczystego plaskacza w ryja

Witold Tumanowicz16 stycznia 2013 o 13:05 UTC+01

ale to stare przecież, już to komentowałeś

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:06 UTC+01

nie mam zamiaru się do tego odnosić. Akurat tego wywiadu nie widziałem, gdzieś mi umknął.

Witold Tumanowicz16 stycznia 2013 o 13:06 UTC+01

no jak to

Witold Tumanowicz16 stycznia 2013 o 13:07 UTC+01

na SMN była cała zadyma i Ty też komentowałeś

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:07 UTC+01

może tylko częściowe wypowiedzi

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:07 UTC+01

nie kojarzę całości po prostu

Witold Tumanowicz16 stycznia 2013 o 13:07 UTC+01

przecież to jest dokładnie to co mu wytykaliśmy, nic nowego

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:08 UTC+01

i tak się kwalifikuje na wyżej wymienone:D

Witold Tumanowicz16 stycznia 2013 o 13:09 UTC+01

ale po co odświeżać od nowa jałowy spór sprzed kilku miesięcy

Witold Tumanowicz16 stycznia 2013 o 13:09 UTC+01

zrobił nam coś nowego?

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:09 UTC+01

nie.

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:09 UTC+01

ale jeszcze nie zapłacił dawnego długu

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:09 UTC+01

e tam odświeżać.

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:10 UTC+01

przecież mówię, że nie mam zamiaru tego komentować

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:10 UTC+01

publicznie

Witold Tumanowicz16 stycznia 2013 o 13:11 UTC+01

no bo widzę jakieś niezdrowe ponowne zainteresowanie tym tekstem na FB. Mam wrażenie, że nikt nie zwraca uwagi na daty publikacji

Witold Tumanowicz16 stycznia 2013 o 13:12 UTC+01

tak samo jak wygrzebywanie od nowa giertychów

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:12 UTC+01

no w sumie dlatego mi się w oczy rzucił.

Witold Tumanowicz16 stycznia 2013 o 13:13 UTC+01

ograniczajmy komentarze wbijające szpile tylko do aktualnych napinek

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:13 UTC+01

zaproś mnie kiedyś na urodziny i wiplera to zobaczy w czym przejewia się radykalizm onr

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:13 UTC+01

:D

Witold Tumanowicz16 stycznia 2013 o 13:15 UTC+01

bo tworzymy mimowolnie atmosferę napierdalania się wszystkich ze wszystkimi, a to źle wpływa na atmosferę wokół Marszu. Musimy wytrzymać jeszcze tylko ten jeden raz (2013)

Witold Tumanowicz16 stycznia 2013 o 13:15 UTC+01

A na te urodziny też byłeś zaproszony ;]

Przemyslaw Holocher16 stycznia 2013 o 13:15 UTC+01

wiem

Przemyslaw Holocher28 stycznia 2013 o 23:22 UTC+01

http://onr.home.pl/rn/index.php zapraszam do rejestracji

Witold Tumanowicz30 stycznia 2013 o 14:09 UTC+01

"nielegalne" razem, możesz jeszcze na szybko zmienić

Przemyslaw Holocher30 stycznia 2013 o 14:10 UTC+01

no zobaczyłem to

Przemyslaw Holocher30 stycznia 2013 o 14:10 UTC+01

:D

Przemyslaw Holocher30 stycznia 2013 o 14:10 UTC+01

ale nie mogę

Przemyslaw Holocher30 stycznia 2013 o 14:10 UTC+01

chyba, że usunę i na nowo

Witold Tumanowicz30 stycznia 2013 o 14:10 UTC+01

usuń bo to dopiero minuta

Przemyslaw Holocher30 stycznia 2013 o 14:11 UTC+01

i tak w tekscie jest z błędem niestety

Witold Tumanowicz30 stycznia 2013 o 14:11 UTC+01

a w tekście też da radę edytować

Przemyslaw Holocher30 stycznia 2013 o 14:11 UTC+01

nie jestem adminem na prawy.pl :)

Witold Tumanowicz30 stycznia 2013 o 14:11 UTC+01

masz tam admina?

Przemyslaw Holocher30 stycznia 2013 o 14:12 UTC+01

zresztą muszę na to baczyć bo na prawym nie poddaja tekstów korekcie

Przemyslaw Holocher31 stycznia 2013 o 21:25 UTC+01

9 lutego jadę do Torunia, będę potrzebował ekwiwalent na podróż, podam szczegóły.

Przemyslaw Holocher8 lutego 2013 o 13:32 UTC+01

Witam, proszę o zestawienie wpłat na lokal SMN, od początku kiedy ustaliliśmy stawkę 200zl/mc

Przemyslaw Holocher8 lutego 2013 o 13:32 UTC+01

pozdrawiam

Witold Tumanowicz8 lutego 2013 o 14:15 UTC+01

smn nie przekazał na czynsz lokalu żadnych pieniędzy

Witold Tumanowicz8 lutego 2013 o 14:15 UTC+01

odliczane były stopniowo od długu FiP wobez smn

Witold Tumanowicz8 lutego 2013 o 14:15 UTC+01

musimy to podsumować z danielem

Witold Tumanowicz8 lutego 2013 o 14:16 UTC+01

bo w którymś momencie to z oczywistych względów będzie musiało zostać zmienione

Witold Tumanowicz8 lutego 2013 o 14:21 UTC+01

były za to przekazywane środki na remont ale były one zrównoważone wpłatą Akademii Orła za pobyt w Tąpadłach (oryginalnie Akademia Orłą nie mogła wprost przeznaczyć środków na remont lokalu) oraz zebranymi środkami z tytułem przelewu "darowizna na cele statutowe - podwale 19"

Witold Tumanowicz8 lutego 2013 o 14:22 UTC+01

zatem smn nie dokładał żadnych środków na remont z własnych zasobów

Witold Tumanowicz8 lutego 2013 o 14:23 UTC+01

całość przekazanych pieniędzy na remont lokalu to ok 3 tysięcy złotych

Przemyslaw Holocher18 lutego 2013 o 21:52 UTC+01

Czołem! za tydzień jadę do krk

Przemyslaw Holocher18 lutego 2013 o 21:52 UTC+01

jutro napiszę ile będę potrzebował funduszu

Przemyslaw Holocher18 lutego 2013 o 21:52 UTC+01

na wyjazd

Przemyslaw Holocher18 lutego 2013 o 21:52 UTC+01

pozdrawiam

Witold Tumanowicz18 lutego 2013 o 22:42 UTC+01

Ok, daj znać.

Przemyslaw Holocher18 lutego 2013 o 22:44 UTC+01

ok, jutro policze

Przemyslaw Holocher19 lutego 2013 o 23:12 UTC+01

Proszę o przelanie 250zł, to koszt paliwa, oraz jedzenia. Potrzebuje kasę mieć do piąktu na rachunku

Przemyslaw Holocher19 lutego 2013 o 23:12 UTC+01

tym co ostatnio wysylales, jesli nie masz to daj znac

Przemyslaw Holocher19 lutego 2013 o 23:12 UTC+01

przesle

Przemyslaw Holocher19 lutego 2013 o 23:12 UTC+01

pozdr.

Przemyslaw Holocher19 lutego 2013 o 23:14 UTC+01

i autostarady

Przemyslaw Holocher20 lutego 2013 o 20:56 UTC+01

doszla moja wiad?

Przemyslaw Holocher21 lutego 2013 o 15:14 UTC+01

halo? bo do jutra potrzebuje kase..

Przemyslaw Holocher24 lutego 2013 o 21:36 UTC+01

Cześć, w związku z kłopotami z salami krakowskimi chłopaki byli zmuszeni wynajac malo przystepna cenowo sale za 730zl, porzebował bym 300zl z marszu dofinansowania na poczet tych kosztow. Dam nr konta chłopaka z krk.

Przemyslaw Holocher25 lutego 2013 o 09:50 UTC+01

62249000050000400073193961

Przemyslaw Holocher25 lutego 2013 o 09:50 UTC+01

Adam Seweryn Kraków

Przemyslaw Holocher25 lutego 2013 o 09:50 UTC+01

Fakturę oczywicie posiadamy do wglądu

Przemyslaw Holocher25 lutego 2013 o 21:24 UTC+01

na piątek również będę potzrebowal kase na torun

Przemyslaw Holocher25 lutego 2013 o 21:24 UTC+01

dam znac how much

Witold Tumanowicz25 lutego 2013 o 23:09 UTC+01

Dziś na spotkaniu SMN zadecydowaliśmy, że refundujemy przejazdy do wysokości biletu kolejowego w 2 klasie i tylko dla prelegenta. Musimy takie ograniczenia wprowadzić bo nie starczy nam pieniędzy.

Przemyslaw Holocher26 lutego 2013 o 07:48 UTC+01

heh no tylko to srednio sprawiedliwe skoro ja do tej pory korzystałem z tej kasy dwa razy.

Przemyslaw Holocher26 lutego 2013 o 07:50 UTC+01

no ale ok

Przemyslaw Holocher26 lutego 2013 o 07:50 UTC+01

za pkp.com.pl

Przemyslaw Holocher26 lutego 2013 o 07:54 UTC+01

czechowice - dziedzice---> toruń główny 2.03.2013 odjazd 6:42 cena 121,90zł czyli w dwie strony 243,80

Przemyslaw Holocher26 lutego 2013 o 07:54 UTC+01

jak pisałem potrzebował bym by kasa trafiła na moje konto do piątku

Przemyslaw Holocher26 lutego 2013 o 11:15 UTC+01

jak jescze nie wyslales

Przemyslaw Holocher26 lutego 2013 o 11:15 UTC+01

to wyslij tutaj: 04 1140 2004 0000 3702 5981 3284

Przemyslaw Holocher26 lutego 2013 o 11:15 UTC+01

na moje dne

Przemyslaw Holocher26 lutego 2013 o 11:15 UTC+01

dane

Przemyslaw Holocher26 lutego 2013 o 11:15 UTC+01

to tez m bank

Przemyslaw Holocher27 lutego 2013 o 21:22 UTC+01

przypominam o przelewie

Witold Tumanowicz28 lutego 2013 o 19:56 UTC+01

Przelew poszedł. Będziesz miał jutro. Mam nadzieję, że spotkanie dojdzie do skutku.

Przemyslaw Holocher28 lutego 2013 o 19:57 UTC+01

ok, no jak nie w tej sali to w innej

Przemyslaw Holocher28 lutego 2013 o 19:57 UTC+01

:)

Przemyslaw Holocher28 lutego 2013 o 19:57 UTC+01

musi dojs

Witold Tumanowicz28 lutego 2013 o 19:58 UTC+01

wracacie tego samego dnia?

Przemyslaw Holocher28 lutego 2013 o 20:04 UTC+01

w niedziele

Przemyslaw Holocher7 marca 2013 o 08:09 UTC+01

czesc, na wegry bierzecie kase z SMN? jeżeli tak to w jakiej wysokości bo może też się wybiorę.

Przemyslaw Holocher10 marca 2013 o 14:58 UTC+01

Piszę po raz kolejny odnośnie sprawy dofinansowania krakowa w kwocie 300zl

Przemyslaw Holocher12 marca 2013 o 20:58 UTC+01

??

Witold Tumanowicz17 kwietnia 2013 o 09:17 UTC+02

Cześć! Sprawdziłem stan konta i jest tam nieco ponad 600zł. Nie jest to oszałamiająca kwota ale jest. W związku z tym jest kilka kwestii. Po pierwsze oczywiście nie będzie nas stać na zrefundowanie przyjazdu na Radę Decyzyjną wszystkim członkom RD. Jeśli zaś od braku funduszy ma zależeć brak obecności któregokolwiek z członków RD to uważam, że powinniśmy się zdecydować na indywidualne wyjątkowe refundacje. Jeśli chodzi o refundację to przejazdów to stosujemy teraz standard, że oddajemy za przejazd dopiero po odbyciu podróży konkretnie tyle na ile opiewa bilet TLK 2 klasy. Pozdrawiam!

Przemyslaw Holocher17 kwietnia 2013 o 09:37 UTC+02

ok, no ja mam mniej dogodną sytuację bo jadę ze śląska a wyjazd w 2 strony za same bilety to 230 zł więc będę prosił o finansowanie tych biletów. Co jeżeli jechał bym autem? na jakiej podstawie rozliczacie?

Witold Tumanowicz17 kwietnia 2013 o 09:42 UTC+02

Obecnie nie rozliczamy wyjazdów autem. Zresztą nigdy tego nie robiliśmy co niestety z punktu widzenia księgowego nie było właściwe. Musielibyśmy pewnie sporządzić jakąś umowę ale to generuje koszty podatkowe.

Przemyslaw Holocher17 kwietnia 2013 o 10:01 UTC+02

no dobra ale to jest jakiś absurd skoro np jadę autem i biorę tyle samo co za bilet..

Przemyslaw Holocher17 kwietnia 2013 o 10:01 UTC+02

tak być nie może

Przemyslaw Holocher17 kwietnia 2013 o 10:02 UTC+02

bo ja rozumiem że rozliczacie tylko za bilety

Przemyslaw Holocher17 kwietnia 2013 o 10:02 UTC+02

i do tej kwoty

Przemyslaw Holocher17 kwietnia 2013 o 10:04 UTC+02

ale nei może być tak że osoby poruszajace sie samochodem są dyskryminowane..

Przemyslaw Holocher17 kwietnia 2013 o 10:05 UTC+02

to że większość porusza się pociągami to nie znaczy, że wszyscy chociaż w tym przypadku raczej będę przyjeżdżał pociągiem

Przemyslaw Holocher17 kwietnia 2013 o 10:05 UTC+02

ale nie wykluczam też samochodu

Przemyslaw Holocher17 kwietnia 2013 o 10:19 UTC+02

Więc proszę w przypadku przyjadu samochodem o refundację do wysokości biletu

Przemyslaw Holocher17 kwietnia 2013 o 10:19 UTC+02

ceny biletów można sprawdzić za pośrednictwem strony www.pkp.com.pl

Przemyslaw Holocher19 kwietnia 2013 o 14:52 UTC+02

Więc tak, pociąg zgodnie z cennikiem www.pkp.com.pl ze stacji czechowice dziedzice do stacji Warszawa centralna, z przesiadką w Katowicach kosztuje 137 w jedną stornę, a więc 274zł w dwie strony, wyjazd 6:42 z czechowic i 7:59 z Katowic. Być może będę jechał samochodem, ale wtedy przedstawię fakturę za tankowanie paliwa i proszę o zwrot do maksymalnej wyskości ceny biletów w obie strony. Pozdrawiam

Przemyslaw Holocher21 kwietnia 2013 o 11:05 UTC+02

274zł (koszt biletu zgodnie z cennikiem - pkp.compl) 04 1140 2004 0000 3702 5981 3284 Przemysław Holocher Urocza 16 41-400 Mysłowice, daj znać jak przelejesz. dzięki. Dziś prześlę skan FV za paliwo

Przemyslaw Holocher23 kwietnia 2013 o 16:49 UTC+02

i co ze Staruchem?

Przemyslaw Holocher23 kwietnia 2013 o 16:49 UTC+02

przesłałeś te 274zł? podaj maila bym mógł wysłać skan

Witold Tumanowicz23 kwietnia 2013 o 16:50 UTC+02

Niestety nie miałem okazji się z nim spotkać. Gdyż nie było go już jak dotarliśmy z Balazsem do Źródełka

Witold Tumanowicz23 kwietnia 2013 o 16:50 UTC+02

Ale Balazs obiecał zaaranżować spotkanie przed pucharem polski

Przemyslaw Holocher23 kwietnia 2013 o 16:50 UTC+02

ok, a jak ze zwrotem środków

Przemyslaw Holocher23 kwietnia 2013 o 16:50 UTC+02

?

Witold Tumanowicz23 kwietnia 2013 o 16:50 UTC+02

już Ci przelewam

Witold Tumanowicz23 kwietnia 2013 o 16:51 UTC+02

a skan wyślij na w.tumanowicz@marszniepodleglosci.pl

Przemyslaw Holocher23 kwietnia 2013 o 16:52 UTC+02

ok

Witold Tumanowicz23 kwietnia 2013 o 16:54 UTC+02

poszło

Przemyslaw Holocher23 kwietnia 2013 o 16:58 UTC+02

ok dzieki

Przemyslaw Holocher23 kwietnia 2013 o 16:58 UTC+02

dzis puszcze maila

Przemyslaw Holocher23 kwietnia 2013 o 16:58 UTC+02

z faktura

Przemyslaw Holocher23 kwietnia 2013 o 16:58 UTC+02

tyle ze to jest na moja firme i mysle ze warto bylo by zawrzec umowe

Przemyslaw Holocher23 kwietnia 2013 o 16:58 UTC+02

miedzy SMN a mną

Przemyslaw Holocher23 kwietnia 2013 o 16:58 UTC+02

zeby ylo ok

Witold Tumanowicz23 kwietnia 2013 o 17:03 UTC+02

dobra coś pomyślimy w konsultacji z jakimś prawnikiem księgowym

Witold Tumanowicz23 kwietnia 2013 o 17:03 UTC+02

żebyśmy się nie zakiwali

Przemyslaw Holocher23 kwietnia 2013 o 17:03 UTC+02

ok

Witold Tumanowicz20 maja 2013 o 22:10 UTC+02

Cześć! Czy sądzisz, że sugerowanie ludziom iż w naszym Ruchu są karierowicze a nawet agenci jest potrzebne? Co chcesz tym osiągnąć? To samobójstwo. Ja już nie mówię o tym, że nie zgadzam się z tym osądem. Jednak jeśli w rodzinie ma się złodzieja to nie wychodzi się na trybunę i nie oznajmia się tego tłumowi tylko stara się rozwiązać problem we własnym gronie. Takie artykuły jak ten niestety nie budują dobrego morale w naszym zespole Ruchu Narodowego. Proszę przemyśl to na chłodno. Pozdrawiam!

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:11 UTC+02

myślę cały czas chłodno

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:11 UTC+02

może zaczniecie sie wkońcu wywiązywać wspólnych ustaleń

Witold Tumanowicz20 maja 2013 o 22:13 UTC+02

Emocjonalne artykuły oczerniające własne środowisko mają nam robić na złość?

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:14 UTC+02

emocjonalne? dlaczego emocjonalne?

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:14 UTC+02

emocjonalny to ja sie dopiero moge stac

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:14 UTC+02

ja nie oczerniam wlasnego srodowiska, nigdy w zyciu

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:14 UTC+02

dla mnie kurwy ktore dawno powinny byc usuniete

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:14 UTC+02

zawsze beda kurwami

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:14 UTC+02

i tyle

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:14 UTC+02

albo sie trzymamy ustalen albo nie

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:14 UTC+02

pozniej bedizecie plakac

Witold Tumanowicz20 maja 2013 o 22:14 UTC+02

Szkoda, że nie rozumiesz co do Ciebie piszę.

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:15 UTC+02

zreszta skoro kogos to zabolało

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:15 UTC+02

to dobrze

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:15 UTC+02

widocznie poczuł się dotknięty

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:15 UTC+02

szkoda, że nie rozumiesz co ustalaliśmy

Witold Tumanowicz20 maja 2013 o 22:15 UTC+02

Ja nie wiem czy się poczuł dotknięty. Przeczytałem ten artykuł i pierwsze co zrobiłem to napisałem do Ciebie.

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:16 UTC+02

i to nie jest jedynie moje zdanie

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:16 UTC+02

tyleko tyle powiem

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:16 UTC+02

bo nastroje sa takie a nie inny

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:16 UTC+02

inne miedzyi innymi dlatego, ze cos ustalamy

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:16 UTC+02

a potem chuja z tego jest realizowane

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:16 UTC+02

i jeszcez troche to potrwa i ONR sie wycofa z tego, tylkotyle moge powiedzeic

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:16 UTC+02

i to nie za moja namowa

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:16 UTC+02

bynajmniej

Witold Tumanowicz20 maja 2013 o 22:17 UTC+02

Ale nikt nie broni Tobie złożyć odpowiedniego wniosku. Będziemy się wtedy trzymać ustaleń.

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:17 UTC+02

wniosek byl zlozony

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:17 UTC+02

na wspolnym spotkaniu MW ONR

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:17 UTC+02

i jasno przedstawiopny

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:17 UTC+02

natomaist w tekscie nie sugeruje ze sa kakierowicze

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:17 UTC+02

tylko ze moga byc i zapewne beda

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:17 UTC+02

a takich trzeba sie pozbywac

Witold Tumanowicz20 maja 2013 o 22:18 UTC+02

Przecież chodzi o to by zrobić to faktycznie.

Witold Tumanowicz20 maja 2013 o 22:18 UTC+02

Ja się na to zgodziłem ale nie przypominam sobie bym obiecywał, że przedstawię to na RD.

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:19 UTC+02

w tekscie piszcze jedynie ze lgna takie osoby

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:19 UTC+02

no i to jest normalne

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:19 UTC+02

przeciez nie pisze ze rn jest nimi przesiakniety

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:19 UTC+02

ani nawet tak nie mysle

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:19 UTC+02

twierdzę jedynie, czego nie napisałem, że osoby którym już teraz

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:19 UTC+02

nie ufamy

Przemyslaw Holocher20 maja 2013 o 22:20 UTC+02

powinny zostac od rn odsuniete nim beidze za pozno

Przemyslaw Holocher24 maja 2013 o 10:04 UTC+02

Witam, jade jutro pociagiem, bede mial przy sobie bilety, tym samym bede potrzebowal odrazu zwrotu za przejazd. dzieki

Przemyslaw Holocher24 maja 2013 o 10:05 UTC+02

chyba ze sie cos zmieni bo polaczenia mam z dupy

Witold Tumanowicz24 maja 2013 o 12:05 UTC+02

Zwrot na 100% będzie ale dogadamy na RD z jakiego funduszu. Do jutra!

Przemyslaw Holocher26 maja 2013 o 08:53 UTC+02

Przesyłam fakturę za przejazd katowice- czechowice, na MN zgodnie z umową. Czyli razem do zwrotu 127x2 +50 = 304 zł. Tak jak mówiłem potrzebował bym jak najszybciej zwrot. Dzięk.

Przemyslaw Holocher27 maja 2013 o 15:11 UTC+02

04 1140 2004 0000 3702 5981 3284

Przemyslaw Holocher28 maja 2013 o 12:22 UTC+02

Witam, czy odebrales moja wiadomosc, kiedy moge sie spodziewac przelewu?

Przemyslaw Holocher28 maja 2013 o 12:22 UTC+02

jest to dla mnie sprawa pilna

Przemyslaw Holocher28 maja 2013 o 12:22 UTC+02

pozdrawiam

Witold Tumanowicz28 maja 2013 o 12:36 UTC+02

Wypłacam Ci 312,60zł. Od 1 czerwca chcę by zacząć gromadzić środki na Marsz Niepodległości 11 listopada. Dlatego zobowiązania RN przejmuje Fundacja Bolesława Chrobrego, która ma osobne subkonto powołane w tym celu.

Przemyslaw Holocher28 maja 2013 o 14:37 UTC+02

okio

Witold Tumanowicz31 maja 2013 o 17:39 UTC+02

Mógłbyś mi założyć mail w domenie ruchnarodowy.net? w.tumanowicz@ruchnarodowy.net

Przemyslaw Holocher31 maja 2013 o 17:39 UTC+02

jasne

Witold Tumanowicz31 maja 2013 o 17:39 UTC+02

będę wdzięczny a nie chcę używać marszowego ani zwykłego gmaila

Przemyslaw Holocher31 maja 2013 o 17:43 UTC+02

,QFUcD#Oney-

Przemyslaw Holocher31 maja 2013 o 17:44 UTC+02

panel.home.pl

Przemyslaw Holocher31 maja 2013 o 17:48 UTC+02

gdyby trzeba bylo zwiekszyc pojemnosc to daj znac

Przemyslaw Holocher31 maja 2013 o 17:48 UTC+02

natomiast zalecam korzystać z programu pocztowego

Witold Tumanowicz31 maja 2013 o 17:50 UTC+02

dzięki!

Witold Tumanowicz31 maja 2013 o 17:50 UTC+02

już skonfigurowałem z gmail'em

Przemyslaw Holocher31 maja 2013 o 17:50 UTC+02

oka

Przemyslaw Holocher10 lipca 2013 o 16:20 UTC+02

Hej, jak wygląda stan konta smn/rn potrzebuje dofinasnowania wyjazdu do częstochowy 20 lipca, oraz wyjazdu do warszawy w przeddzien wylotu na teneryfe.

Witold Tumanowicz10 lipca 2013 o 18:25 UTC+02

SMN jest czyste. Teraz wydatki musimy rozliczać i konsultować w ramach funduszy RN zgromadzonych na koncie Fundacji.

Przemyslaw Holocher10 lipca 2013 o 18:37 UTC+02

kto się tym zajmuje od strony technicznej?